DEL TODO NO RECOMENDABLE

El passat dia 18/07/15 teniem reservat per deixar el vehicle a aparca&go , concretament al aparca i navega. MOLT MALAMENT, LAMENTABLE. Anàvem 3 i els 3 vam tenir problemes per poder aparcar, el lloc petitíssim per a circular, les baixades super estretes i el lloc pel vehicle més petit impossible.
A part, tan per anar com per tornar al port ens vam tenir que esperar una hora pel bus "lanzadera". LAMENTABLE I DEL TOT NO RECOMANABLE.

Pros
NINGUNA?

Contras
DEMASIADOS

Visita Aparca & Go-Express Opiniones sobre Aparca & Go-Express

5 respuesta

Teniem reserva pel dia 5 d'octubre, ja he escrit una queixa a l'empresa. No ens ha agradat gens com ens han tractat. Ara mateix ens sentim, les 5 persones que erem una mica estafades o enganyades o no vam entendre el pressupost o no vam entendre l'explicació del preu. Quan a caixa vem demanar perque era força mes car (un 33% mes) ens van dir que era perque anavem tard (concretament 26 minuts del plaç que teniem a la reserva) o sigui, conclusió, malament, no aconsellable perque la sorpresa al sortir es gran. Si em contesten o donen una raó que justifiqui aquest 33% ho escriuré, tal i com li vaig dir a la noia que ens va cobrar. Pero val la pena prendre nota.

Hola,

Soy el responsable online de Aparca&Go, los comentarios se refieren a la empresa Aparca i Navega, el servicio de Aparca&Go Express corresponde al parking del Aeropuerto de Barcelona... no entendemos muy bien cómo esta web no se lee y re-coloca los comentarios que dañan nuestra imagen cuando no somos nosotros los responsables de los mismos.

Saludos

Buenas tardes Mario, te confirmo que nuestra reserva era con Aparca&Go de Barcelona. Y el 33% de más tambien lo pagamos a Aparca&Go de Barcelona, a 5 minutos de la terminal 1.
En ningun momento quiero dañar la imagen de nadie. Tengo los comprovantes de la reserva y el recibo de lo que pagamos. Lamento mucho que usted como responsable de Aparca&Go lo entienda asi.

Hola Concepto,

Lamentamos tu experiencia, mi comentario se refería a la primera opinión, aunque entiendo que se refieren a nuestro servicio del puerto...en fin que lamentamos esta incidencia y si me puedes enviar un email con tu reclamación, no dudes que la estudiaremos y si hay cualquier duda sobre el servicio, te compensaremos por ello.. Puedes enviarme un email a amelotti ..arroba...aparcandgo...punto...com... Espero tus noticias...un saludo

Perdona por llamarte "concepto" ha sido el corrector... Entiendo que es Concepció... Mis disculpas

Visita Aparca & Go-Express Opiniones sobre Aparca & Go-Express

Escribe una respuesta a esta opinión

Envíame un correo electrónico cuando alguien escriba otra opinión sobre Aparca & Go-Express
Envíame un correo electrónico cuando alguien responda a mi opinión
Estoy de acuerdo con los Términos del Servicio